För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 17 augusti 2013

Moment 22

Dom blir aldrig nöjda!

När man har byxorna under magen blir dom arga för att jag visar min buttcrack.

Och när jag drar upp dom till midjan blir dom arga för att jag ser ut som en tönt.

Frågan är ju vad man ska göra för att dom ska bli nöjda?

Numera så måste jag dock dra upp dom, för Sandra tyckte att jag skulle ha stora byxor så att jag inte tappar dom, problemet är bara att jag tappar dom när jag drar in magen, vilket man ju måste göra ibland när man bär tunga väskor.

Just detta dilemma fick jag uppleva häromdagen då jag tappade byxorna mitt på Varvsgatan när jag hade båda händerna upptagna, tur då att jag hade dom nya snygga kalsongerna på mig som jag fick i födelsedagspresent :)

Alltid kul att få ge kunden ett skratt som han kunde leva på resten av dagen...

Och för min egen del spelar det faktiskt inte så stor roll, den bjuder jag på, eftersom vågen visar fem kilo minus efter två veckor.

Att gå ner under 100 är enkelt, och den här gången får man hoppas att det ska hålla sig där...

1 kommentar: