För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 27 januari 2014

Nya tider

Numera är jag "bara" chaufför. Verkar dessutom få fast sysselsättning.

Det är väl en del nytt fast egentligen är det ju samma som tidigare.

Av någon underlig anledning har jag dock fått en nytändning av hela denna soppa.

Kan ju förstås bero på att alla de skulder "jag" (eller andra?) har dragit på mig måste betalas...

Det värsta jag vet är att sitta och kosta pengar. Såna chaufförer har jag inte mycket för. Därför gör jag allt som står i min makt för min arbetsgivare.

Idag verkar det dock som att schemaläggaren har planerat in ungefär dubbelt så många bilar som behövs... Då blir det ju inte lätt men det är väl bara att kämpa på :)

Har ju dock inte tänkt fastna här i taxiträsket så andra jobb söks febrilt med ljus och lykta.

Tyvärr så anser jag att mina papper inte står i paritet med min kapacitet varför jag ser en svårighet i att hitta något annat.

Man måste väl känna nån typ...

Nåväl. Det ordnar sig säkert.

1 kommentar:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=5bkC8Ul0zww

    hoffman

    SvaraRadera