För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 10 oktober 2015

Ocker och hjärndöda irländare

Dom tände en joint i bilen...

De hoppade in i bilen och sa "take us to a good chinese" som om Luleå vore Dublin.

Det finns inga öppna kinarestauranger i Luleå efter 22 på kvällen vilket jag försökte få in i deras pantade ölbedövade medvetande i ungefär en kvart utan någon större framgång. Sen skulle dom till First Camp och vägrade betala fullt pris eftersom jag hade "kört runt"...

Men suck... Det var ju ni som ville åka runt. Jag borde ha tagit extra betalt för jointsanering.

Men det kanske vore ocker. Ungefär som om jag vore i barnvagnsbranchen...

Att en barnvagn kostar 9 lök är tragiskt men mer tragiskt är att det faktiskt finns nån som betalar denna fantasisumma för en "innovativ" konstruktion som kostar max 500 spänn att tillverka...

Irländarna fick promenera från gäddviksbron i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar