För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 5 september 2018

Brädspel

Jag har tidigare många gånger raljerat om trafikdårarna nummer 1.

Nu är jag benägen att skriva om listan. För det finns en kategori idioter som slår alla rekord.

Skateboardåkare

Jag har inget emot er då ni håller till i en ramp eller håll men var vänlig att inte häva er ut i trafiken tack

Jag börjar tro att alla som åker bräda är BMW-ägare som har tappat körkortet eller är blivande BMW-mongolider.

Alternativt är de medlemmar i Flat Earth Society.

Man brukar säga att det är bra att tänka längre än näsan räcker men dessa individer kan inte ens tänka utanför skallbenet...

Fimpa din jäkla iPhone och titta upp en sekund så att du fattar att du inte är ensam på din jordskiva!

Idiot...

De spelar ett högt spel dessa dårar.

Brädspel med livet som insats

1 kommentar:

  1. Hörde jag brädspel!? Det är ju det bästa som finns numera, favoriten just nu är nog Marvel Legendary, och det är en ny expansion runt hörnet, Heroes of Asgard, verkar lovande som tusan :D För övrigt är ju klassikern Drakborgen odödlig.

    SvaraRadera