För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 27 september 2009

Fipplaren

Har tappat bort mina bilnycklar nu igen...
Detta gör mig mycket arg
Kan det vara så att jag fipplar mer än andra människor?
Eller är det kanske så att andra människor fipplar lika mycket, fast de inte bryr sig lika hårt?

Kanske är det så att jag har högre krav på mig själv än vad andra har på sig? Inte för att skryta, men jag har vissa belägg på att min hjärnkapacitet ligger över genomsnittet i landet, (ca 122 i IQ) och det kanske är så att detta faktum gör att jag ställer högre krav på mig själv, vad vet jag?

Är fippla ens ett riktigt ord?

2 kommentarer:

  1. "Ska Fippelmaistro med?" har alltid varit synonymt med
    "Ska Ankan med?"

    , om du nu inte visste att vi kallat dig diverse namn.

    SvaraRadera
  2. Det stavas Maestro, Herr system...

    SvaraRadera