För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 11 juni 2012

Momentum

Det kan vända snabbt

Jag trodde aldrig att jag skulle skriva följande mening.

Till hösten får flottan tillökning i form av en fransyska!

Nöden har ingen lag kanske man får säga. Känns inte som att Mytax har råd med en Mercedes just nu, och faktum är att man får rätt mycket bil för pengarna när man väljer Renault.

Hur man än vrider och vänder på det så kostar den närmare 200 tusen kronor mindre än en Mercedes, man får ändå laga ganska mycket för dom pengarna, och jag hoppas och tror att Volvo kommer att leva upp till de höga förväntnignar jag har på deras servicenivå.

Jag har inget emot att leka försökskanin. Det kan ju förvisso gå åt helvete, men det kanske lika gärna går bra.

Och man kan ju inte direkt påstå att Mytax ekonomi har varit den bästa med endast MB i flottan...

Maj månads kontokortsavräkning är dessutom den bästa hittils i bolagets historia. Bra jobbat grabbar!

Vi ska genomlida även denna kris!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar