För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 24 september 2013

Allt är inte mynt som glimmar

Jag tror mig ha kommit en gigantisk komplott på spåren... En komplott iscensatt av sinnessjuka myntälskande mördarekonomer på ett enormt globalt växlingskonglomerat.

Jag nämner inga namn, men vi kan kalla dom Fåreks.

Upprinnelsen till min irritation är att detta företag som vi kan kalla Fåreks vägrar växla mynt som är för små. Och när dom väl växlar mynt så drar dom av 15% från kursvärdet.... :@

Alla som har rest i Europa vet ju hur förbannat mycket mynt man blir överöst av. Eurovalutan som ska vara så modern stoltserar med hela 6 olika myntvalörer och i Polen har de fortfarande kvar ettöringen som betalningsmedel!

Säga vad man vill om konpungariket Sverige men vi har iallafall inte lika många jävla knullmynt här...

Detta är en iscensatt komplott av slipsnissarna på Forex. Förlåt, jag menar Fåreks ...

"Spara kvittot så slipper du avgift när du växlar tillbaka".

Jo pyttsan! Vad drömde ni sen?

Jag tror jag (Får eks)em i huvet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar