För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 30 september 2013

Knarkfåglar

Det stora fågelkriget fortsätter, nu på en ny nivå...

Dom tyckte inte att det räckte att skita på min bil och mina fönster, nu har dom jävlarna börjat stjäla våra fimpar!

Vi har mogna jordgubbar på balkongen, men av nån anledning tycker dom bättre om fimparna, varje morgon man går ut så har dom varit och grävt runt i burken så det ligger fimpar över hela golvet. Men jordgubbarna är orörda.

Jag undrar om dom jävla fyllkajorna gillar sprit också, kanske ska hälla i lite vodka i burken istället för vatten så dom får lära sig en liten läxa, fast kom just på att brandrisken för detta experiment kanske är onödigt hög :)

Men en sak är då säker, jag tänker inte ge upp detta krig i första taget!

2 kommentarer:

  1. Sluta röka din förbannade lallskalle

    hoffa

    SvaraRadera
  2. Anders jag håller med fackpampen som jagar dig här :-)

    SvaraRadera