För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 14 oktober 2013

Pissets skitdag

Den här dagen vill jag helst glömma så fort som möjligt...

Det började med att jag åkte till Piteå och besiktade min "fina" Toyota Corolla som jag köpte billigt som övningsbil.

Kom därifrån med en dödsdom. Hela underredet är sönderrostat och att laga kostar för mycket...

Förra året besiktades den utan anmärkning i Södertälje.  Kan tänkas att dom inte är lika petiga på rost söder om dalälven...

Som om inte detta vore nog så glömde jag mina nycklar och bokningstaggen i tvättstugan varpå jag fick spendera en timme hos min granne tills sambon hade vaknat och kunde släppa in mig i lägenheten...

Nu måste jag stå och vakta vid tvättstugan klockan 18 så att jag kan få ut mina kläder därifrån.

Sstans jävla skit och klockan är bara 17.45.

Än hinner det hända mycket skit innan dagen är över...

1 kommentar:

  1. Så jävla skönt när det går åt helvete för andra

    /hoffman

    SvaraRadera