För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 12 november 2016

Den farligaste drogen av dem alla

Jag fattar inte riktigt hur de tänker.

Gräs och sånt skit är förbjudet. Vem fan käkar gräs om man inte är ko?

Och såna dära där äckliga drycker som man blir snurrig och svamlig av låser dom in bakom galler på kvällarna. (Att jag anser de äckliga kan ju förstås bero på att jag aldrig har tid att konsumera dom...)

Men

Den absolut i särklass farligaste och mest beroendeframkallande vara man kan hitta säljs helt öppet på Coop. Dessutom ofta till extrapris.

De laster jag har är få men denna är en av dom.
Jag försöker verkligen undvika den så långt det är möjligt men ibland blir suget helt enkelt för stort.

Många är de familjer som har splittrats över denna vara. Många lovande unga människors liv har slutat på en parkbänk tack vare denna produkt.

Men det är väl bara att kämpa på och göra sitt bästa för att inte falla för frestelsen.

♡ älskade falukorv ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar