För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 30 maj 2018

Allvarligt Underskott av Duglig Intelligens

Jag brukar inte generalisera och sätta människor i fack.  Men jag gör ett undantag här.

Jag har tidigare raljerat om BMW-förare. (Bedrövligt Mongoloida Wåldsverkare)

Audi-förare kommer inte speciellt långt efter. Det är underligt ändå att så fort de sätter sig i bilen sjunker hjärnan ner genom halsen och åker ut genom  rövhålet. Att de har liten k*k är ju känt sedan länge men tydligen har dom också ett slappt rövhål...

Dessa människor är samma folk som köper robotgräsklippare för att de inte ids klippa. Har ni hört talas om lägenhet? Förslagsvis ett gruppboende :)

Sådärja. Nu har jag fått utlopp för en viss frustration iallafall. En frustration som grundlades i morse då dragsnöret till vår gräsklippare pajade.

Kan nog eventuellt bli en eldriven maskin nu...

2 kommentarer:

  1. En icke vetenskaplig studie tyder på att ca 50% av alla bilförare är direkt olämpliga att sitta bakom ratten.Detta av olika skäl. Är det din professionella åsikt också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minst 50%. I mitt tycke är det minst 75%. Och bland taxichaufförer är det 99% som är odugliga...

      Radera