För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 10 november 2019

JAS Mini

Klubbytet från Schacksällskapet Luleå till Bodens SK har tydligen gett mig en energikick. Eller så har jag bara tur :)

Jag har nämligen spelat hela två år nu utan minsta lilla poängförlust. Förvisso bara 4 partier men ändå...

I dagens hemmamatch mot Schack 64 från Haparanda lyckades jag vända en jämn ställning till seger.

Detta trots att någon på våningen ovanför spellokalen levde om något rent oerhört. 

Jag tror det är försvarsmakten som testar sin nya topphemliga inomhusversion av JAS 39 Gripen. 
Åtminstone lät det så ungefär. 

Oklart varför de gjorde det i ett hus där projektet svårligen kan hållas hemligt är oklart...

Men det störde väl alla spelare i lika stor grad antagligen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar