För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 11 maj 2020

Harald Blåtand

Det är faktiskt väldigt logiskt att man kallar det mest vedertagna trådlösa kommunikationssystemet för Blåtand.

Varför då undrar ni?

Jo för att kung Harald Blåtand egentligen hette Gormsson och var son till Gorm den gamle.

För det är ett förbenat gorm med detta system...

Alla våra bilar har Bluetooth. Därför är min telefon registrerad i alla bilar så att den ska koppla upp sig automatiskt när man sätter sig i den.

Så långt är allt bra, men snälla Harald, jag kör ju för bövelen bara en bil åt gången!

Det är sjukt irriterande när jag är uppkopplad i den bil jag kör, men så fort nån av våra andra bilar kommer i närheten kopplar den upp till den andra bilen istället...

Även om jag sitter i telefon 🤨

Snälla herr Blåtand. Kan du inte bestämma dig för en bil att vara ansluten till och sedan stanna där?

Suck och stön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar