För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 25 augusti 2020

Hela bilen är en motor

Motorlampan lyser

Som den alltid gör. Den lyser när det är nåt fel på motorn. Rimligt. 

Den lyser oxå när det är nåt fel på nån givare, om bilen behöver tvättas eller om det är lite luft i höger bakdäck på grannens Ford.

Kort sagt. Den lyser alltid

Jag skulle i min enfald kunna önska att biltillverkare kanske kunde hitta på några andra lampor också som kanske lite närmare kunde specificera vad som är fel på fordonet.

Men nä det går ju givetvis inte för då hade ju inte bilverkstäderna kunnat konspirera ihop sig mot alla stackars konsumenter. 

Allt är en konspirationsteori!

Nu ska jag ta på mig min foliehatt och kolla på när NWO tar över universum samtidigt som jag sitter och bloggar med mina kompisar i Flat Earth Society.

Eller inte...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar