För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 27 maj 2024

Snart är värdet helt i botten

Idag lagar vi mat i garaget då det inte går att gå in i huset.

Nu när jag äntligen äger hela huset själv kan jag renovera sönder det totalt utan att nån annan ska drabbas av raserat fastighetsvärde...

Hittills har jag målat fasaden och köket med torkad färg, nu håller vi på att byta golv i hallen så att det ska bli fulare och sämre än det gamla. 

Andra sommarprojekt är t.ex. att sätta in ny kamin som värmer sämre än den som inte sitter där nu, byta köksgolv till ett som knarrar mer, samt tapetsera i vardagsrummet med begagnade tapeter. 

Den dagen huset ska säljas kommer jag att få betala för att bli av med det...

Ni som fattar ni fattar och för er som inte fattar, ja för er finns det kaffe här och surr nån gång sen när vi är färdiga. Ni som redan fattar får givetvis också komma. 😊

Fast då kommer ju huset att vara obeboeligt förstås. Vi får koka kaffe i garaget... 🙂

Det ska jag nämligen inte renovera sönder förrän senare 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar