För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 31 december 2009

Matsnack

Köpte riktigt god rårörd lingonsylt från Björneknulla, förlåt Björnekulla, häromdagen. Smakar nästan som mammas :)

Apropå lingon... killar kan ju inte ha lingonvecka, men jag har iaf en vecka på månaden som jag är ovanligt sur och tvär, nämligen den vecka då avräkningen ska kollas... vilket ofantligt hundgöra! :)

Fast har man nu skaffat sig egen rörelse så är det ju bara att bryta ihop och komma igen...

Juice brukar jag köpa ofta, och då jag är rätt kräsen med smaken så duger det bara med färskpressat, varpå bäst-före-datumet blir avsevärt kortare, jag tror att den här senaste förpackningen är en av få som jag inte behövt kassera p.g.a. utgånget datum :) Detta beror väl mest på att det jobb jag har inte så ofta är kompatibelt med frukostätande varje dag.

Nä, slut på lallet och åter till del 2 av avräkningen... (utgörs av bil 68, som brukar ha ca 95% av alla felslagen per månad :D...)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar