För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 8 december 2009

Ny lya

Jaha... då har man blivit föräldrafri då... inte för att jag någonsin har ansett mig vara något annat, men i andras ögon är man fortfarande mammas pojke när man bor "hemma" även om man har eget våningsplan med egen ingång.

Nu har jag iaf flyttat till en trea men jag tänker inte berätta vars, detta då jag helst inte vill bli vräkt under den första månaden, p.g.a. den extremt våldsamma natur som vissa taxichaufförer (ingen nämnd, ingen glömd...) ämnar uppvisa i onyktert tillstånd.

Nä skämt åsido... det blir vål snart nån våldsskiva här, det kan jag nog leva med, och pokerafton ska jag oxå anordna, för hyran ska ju oxå betalas...

Ha det gott alla dårar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar