För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 28 maj 2013

Fågelspya

Det hände i förrgår. Det hände i natt. Och i går kväll var 66:an nytvättad, dock inte direkt i morse...

Rätta mig om jag har fel, men när jag var barn på 80-talet var en fågelskit ca 1 cm i diameter, ett litet märke på sin höjd, eller?

Riktigt så tycks det ju inte vara nuförtiden...

Måndagens blaffa (i ordets rätta bemärkelse) var väl typ 3 decimeter stor, rakt över hela jävla motorhuven, och i natt hade dom satans jävla flygfäna skitit ner hela sidan på 66, och då menar jag HELA sidan. Samt skolskylten...

Dessa jävla monsterfåglar måste ju ha käkat en hel jävla tankbil med fil i morse!!

Om inte detta var nog har dom satans jävla kukfåglarna skitit ner halva privatbilen oxå, och döm om min förvåning när det bara är mina två bilar på hela parkeringen som har drabbats...

Har väl nåt med färgen att göra kanske.

Överväger snart att göra som i Red Bull-reklamen och ge igen med eftertryck...

AARGH!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar