För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 20 april 2015

Har hela världen ADHD i kvadrat?

Idag var det dags för det obligatoriska däckbytet.

Jag var inte ensam om att tänka den tanken tydligen för OK:s GDS-hall var full av idioter med samma projekt i åtanke.

Jag hade stått i kö i drygt 20 minuter innan jag äntligen fick komma in på lyften, knappt hade jag hunnit börja skruva loss hjulen innan det kommer en jävla surkärring och börjar stressa...

Är du klar snart? Kan du inte flytta bilen först innan du skruvar fast hjulen färdigt så jag får komma in? Du behöver inte tvätta, din bil är inte så smutsig...

Alltså vad är det för fel på folk egentligen? Orkar man inte vänta 10 minuter på att få en plats så kan man ju lämna in bilen så nån annan får byta däck åt en. Alternativt kan man ju sälja biljävelen och åka taxi överallt dit man ska.

Fast den där kärringjävulen kan ju försöka att få åka med mig så lär hon få sina fiskar varma... Hon är garanterat en sån där dum jävel som ringer taxi och tror att hon ska få bilen inom 2 sekunder för att vi alltid står i givakt utanför hennes hus då hon ska åka...

Lär dig att du faktiskt inte är ensam i världen din efterblivna dampskata!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar