För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 19 januari 2016

Traderaholist

Det blir lite som ett gift.

Efter många års motståndskraft blev jag tillslut inlurad i traderaträsket...

Och man blir lite besatt av att köpa saker eftersom det är så billigt.

I slutändan blir det ändå ganska dyrt eftersom man får pröjsa en miljard i frakt på varje liten pryl man köper.

Det är dock inte själva handlandet som gör att jag fastnat.

Det faktum att man kan sälja precis vilket jävla skit som helst och att det alltid finns nån jävla klappskalle som köper är det som fascinerar mig mest...

Det senaste idiotiska köp jag noterade var nån som sålde ett FODRAL till ett gammalt nintendospel. Alltså bara själva asken, utan spel...
Dessutom var den sliten och trasig!

Trots detta var det nåt pucko som köpte den för drygt 400 spänn plus frakt... :)

Måste vara en hängiven samlare alternativt icke läskunnig köpare.

Nåväl. Han som sålde skiten lär ju vara nöjd iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar