För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 26 juni 2018

Vallervilla

Jag trodde i min enfald att det endast var de som bodde i lägenhet som blev bombad av allehanda reklam.

Ack så fel jag hade...

Har tappat räkningen på hur många olika bostadstidningar vi får i lådan och vilka olika föreningar vi är medlemmar i.

Det är villaägaren,  vi i villa, villervalla och vallervilla och villovägar med mera.

Men det gör ju inget så länge de inte börjar skicka inbetalningskort :)

Även om det mesta är trams man redan visste så kan man ju ibland hitta bra tips.

Önskar att jag hade hittat nåt sånt innan jag byggde mitt staket alternativt gått en promenad förbi en granne som hade hittat en bättre lösning för stolparna som blev snyggare. Skit detsamma för det rasar nog ändå snart  :)

Förhoppningsvis håller det tillräckligt länge tills dess att våldsverkaren har lärt sig var tomtgränsen går...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar