För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 29 oktober 2019

För femtioelfte gången

Titta! 

Det blev halkigt i år igen! Åh fan...

Trots att alla Audidårar och bmw-råttor har nitton extraljus i fronten är det oftast dom som ligger på taket i diket så här års. Märkligt. 

Själv har jag inga extraljus alls. Jag kör inte i diket ändå. Vad är det för vits att man ser älgarna på 300 meters håll om man kör 150 och ändå inte hinner bromsa? 

KORKSKALLAR. NÄR SKA NI LÄRA ER?

Min kvalificerade gissning är aldrig... 

Jag fick uppmaningen att i detta inlägg ta med den dåliga uppslutningen i årets DM i schack som hölls i helgen i Haparanda där endast 10 personer kom till start. 

Jag tror inte att det beror på att många schackspelare kör ovan nämnda bilmärken. Att ha huvet i röven är ju nämligen inte direkt meriterande för en schackspelare.

Jag tror mer på att de inte hade råd att köra dit... 
Eller nåt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar