För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 11 oktober 2019

Pestkodlotteriet

Han är överallt

Denna hyvens, stilige man i sina bästa år

Välkammad och välklädd står han där och smilar in i kameran.

Rickard Olsson

Jag har inget emot karln i fråga men det betyder nu inte att jag har lust att se hans gestalt varje dag och natt.

Men de är förbannat envisa de jävlarna!

-Titta här är en som fortfarande inte har blivit medlem i vårat fantastiska lotteri! Låt oss bombardera honom med tre miljarder kilo reklam i veckan så kommer han garanterat att köpa våra lotter!!

Ja fan. Jag börjar tro att det enda sättet att bli av med dessa envetna brevlådeiglar är att bli medlem...

Men har jag inte blivit det än är väl sannolikheten att jag skulle bli det i framtiden liten.

SPECIELLT INTE OM NI BEGRAVER MIG I REKLAMPOST!

Finns det inte Nix för brevlådor?

2 kommentarer:

  1. Samma här kan ingen överutbildad Drosk chaufför räkna ut miljö! kostnaden när dom håller på och sänder ut flera miljoner brev varje vecka!☝️����

    SvaraRadera