För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 27 april 2020

The Friend Zone

Det här med att träffa nån ny är svårt.

Balansgången mellan att vara kylig och intresserad har alltid varit svårt för mig.

När dom säger A menar dom B. Men ibland säger dom C och menar C...

Och när man är i den situation som jag är i just nu där man inte vet ut och in om nånting blir det ju ännu svårare. 

Helt plötsligt blir man friendzonad

Nå inte för att det behöver vara nåt fel med det. Vänner är alltid bra att ha, speciellt just nu.

Ni tycker säkert jag är jobbig och tjatig ibland men jag är ju som jag är.

Tack så oerhört mycket för att ni lyssnar och delar med er av era tips och erfarenheter även om denna situation onekligen är något utöver det vanliga.  

Jag är inte alltid så bra på att säga tack men...

Tack för att ni finns! 


1 kommentar:

  1. Fruntimmer säger aldrig som det är dom säger allt från A-Ö men menar #@&¤?
    SÅ vi män står alla som frågetecken hur vi än gör ...

    SvaraRadera