För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 21 april 2020

Zoegas Intenzo

Jag är som jag är.

Full sula från dag ett. Med viss dämpning :)
Ungefär som en AMG med växellådan i komfortläge.

Mitt kaffe är intensivt och svart som natten fast med en skvätt mjölk.

Förutom jobbkaffet. Man vill inte ha mjölk i termosen för då måste man ju diska den ibland så där får det bli Nescafé bäbis utan mjölk

Snabbt, enkelt, slött och ändå fullt drickbart...

Min alltför höga intensitet kan ibland bli ett problem i mitt liv men eftersom jag känner till mitt problem brukar det funka. 

Konstigt nog är jag tvärtom på vissa saker. Som att hålla på och ringa till en massa folk.
Det är bara jobbigt...

Jag känner flera som är mer intensiva än mig på det området :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar