För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 22 mars 2023

Nattsvart läge

Jag har alltid försökt vara diplomatisk och sansad 

Inte skrika härja och bråka för det kommer inte att leda någonstans. 

Jag tänkte nog fel. Måste lära mig att sätta ner foten och stå upp för vad jag tycker. Protestera när någon inte gör det dom har betalt för att göra.

Tingsrätten skriver domslut med huvudet under armen som kan och kommer att feltolkas som man själv vill ha det och därmed är det kört med fysiskt umgänge med min dotter för min del. Tills den dagen hon själv kommer och frågar vad det var som hände.

Den dagen kommer jag att finnas där och jag kan stå rak i ryggen i vetskapen om att jag aldrig har ljugit. Jag har gjort många misstag och fel men att ljuga för att få fördelar skulle inte falla mig in.

Jag är givetvis förkrossad men jag är inte uppgiven

Det finns inget som kommer att få mig att sluta kämpa. 

Men just nu är det nattsvart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar