För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 28 april 2012

Kärt barn har många namn

Gröna skylten

Tretton bokstäver

Idag fick jag dock höra det roligast namnet hittils på vårt kära vin och spritmonopol.

Apoteket Röda Näsan

Apropå röda näsor. Den rinner. Det är därför jag har tid att blogga, tog nämligen ofrivillig ledighet ikväll. Irriterande är det, för just nu ligger jag bara tre papp bakom Mattias, och jag har gett mig fan på att jag ska slå honom i inkört den här månaden!

Fast än är det ju några dar kvar, och jag ska kämpa för att nå målet!

Som i Fringe

När man trodde knäppheten hade nått sin gräns blev det bara ännu mera underligt. Snart fattar man verkligen ingenting av vad som egentligen händer i den serien...

Jag börjar tro att de som skriver den inte heller fattar nåt... Dom kanske egentligen sitter inne på nåt mentalsjukhus.

Som Walther Bishop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar