För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 5 maj 2012

Helig förbannelse

Må du brinna i helvetet din jäkla råtta!

Jag är heligt förbannad nu...

Upprinnelsen till historien är som följer: 66:an blev påkörd i en kurva av en gubbe som tog ut svängen för mycket, han tog på sig skulden och allt var frid och fröjd. Så långt allt väl.

Sen kom problemen, för det fanns ingen riktig skadeanmälan med karbonkopia, varför min chaufför åkte till närmaste dator och skrev ut skadeanmälan på två papperskopior till båda partet. Dessa skrevs under av båda chaufförerna, händelsen redogjordes för och återigen tog gubben på sig skulden.

Sen har idioten gått och ändrat/fyllt i andra uppgifter i efterhand där han hävdar att det var taxichaufförens fel skickat in de till sitt försäkringsbolag!

Snacka om höjden av råttighet!

Och eftersom polisen inte var på plats är det ord mot ord varför försäkringsbolaget inte kan ge mig rätt... Även om det är helt uppenbart hur olycksförloppet har utspelat sig...

Vårt hopp står nu till ett vittne som såg händelsen, man honom har vi ännu inte fått tag på...

Gubben är ju dock inte så smart... Jag har ju både adress och telefonnummer så jag kanske skickar dit nån underhuggare för en trevlig fika med kaffe och bulla.

OM DET INTE ÄR FÖRSÄKRINGSBOLAGET SOM MYGLAR??

Har hört talas om liknande händelser där det var försäkringsbolaget som myglade för att få ut dubbla självrisker... Så kanske det också kan vara i det här fallet?

Men jag tror det är den där jävla gubben som försöker blåsa mig, han är säkert en frekvent syndikatkund. Synd för honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar