För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 12 december 2012

Snälla skjut mig någon

66 på plåten med två böjda stag. Det var mitt fel.

67 har trasig växellåda...

68 måste byta bromsklossar.

HUR I HELVETE KAN MAN BYGGA EN BIL UTAN BROMSKLOSSVARNING??

Nä just det jag glömde... Det är ju en fransk skapelse. Och fransmän fokuserar ju inte på såna praktiska enkla saker som t.ex. varningslampor och sånt trams.

Nä en Renault ska vara sexig att köra. Man ska få orgasm eller nåt bakom ratten. Och till viss del lyckas dom ju, för upphetsad blir man ju. Fast inte på det där sköna sättet som en orgasm innebär då utan mer av det slag som inträffar när man råkar spika sig själv i tummen eller tappar en 20 kilos slägga på stortån.

Den typen av mindre trevlig upphetsning.

Till spagetti och köttfärssås äter man ketchup.

Till korv och bröd äter man bröd.

Till en bil med bromsklossar har man bromsklossvarnare när de börjar ta slut.

Herre och fru gud och alla jävla smågudar!!

32:an här är jag! Kom och hämta mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar