För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 14 december 2012

Totalt kaos

Har beställt bil till 18.15. Nu är klockan 18.35 och fortfarande syns ingen bil till.
De flesta kunder hade kokat vid det här laget men det gör ju inte jag eftersom jag har koll på hur läget ser ut samt har stor insyn i hur det funkar.

Dessutom är jag väl med all rätt nedprioriterad...

Det saknas typ 10 bilar i trafik och med detta väder på det så fattar jag definitivt paniken som råder i vårt växelrum just nu.

Jag gissar att telefonkön är ca 25 samtal lång, varav 20 är från kunder som eftersöker sin bil. Hade varit så mycket enklare om dom hade väntat bara utan att bry sig men så funkar det ju givetvis inte.  Har de beställt bil till en viss tid så finns det ju en anledning till det...

Det slutar nog med att vi får palla svart taxi vilket jag nästan ändå hade räknat med :)

Jag kommer inte att sluta åka med sexan ändå. Hoppas att alla andra kunder tänker likadant men den förhoppningen är ju liten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar