För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 12 februari 2013

Alla hjärtans dag

Nu blir du väl förbannad J.

Detta jävla kärleksdravel som du säkert anser sedan länge har gått till överdrift.

Må så vara men den här bloggen handlar om mitt liv och om vad jag gör.

Förr var den ofta arg och förbannad för att jag var arg och förbannad.

Nu är den sötsliskig och äcklig för nu är jag förälskad...

Jag försöker vara arg men det är svårt att skriva om sånt när man inte känner sig arg.

Nu gäller ju det ovanstående endast privatlivet då...

När det gäller företaget kan jag fortfarande vara jävligt arg!!

Efter flertalet möten med min revisor och advokat och efter vissa stickprover kan jag snart konstatera var felkällan beror på. Eller felkällorna kanske jag ska säga. För det är mer än en. Jag står själv för vissa fel tack vare vissa bokföringsmissar. Men jag är inte ensammen...

En lärdom har jag fått av detta.
Lita aldrig på någon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar