För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 9 februari 2013

Göra stan

Har börjat införa böter nu för dom som inte kan lämna kvitton i tid.

Fattar inte hur det kan vara så svårt att masa ärsulet till facket för att lämna dom. Hoppas att detta får dom att inse hur viktigt det är att man får in redovisningarna i tid...

Diverse huvudbry i firman annars, men tiden får utvisa vad som händer. Är själv inte riktigt klar med hur det ska bli.

Idag var jag tvungen att hoppa in på min lediga helg p.g.a. diverse tråkiga omständigheter, vilket gör att jag saknar chaufför under kvällen. Fast nu lägger jag dock jobbet åt sidan och ägnar mig åt roligare saker.

Igår frös man röven av sig i Jokkmokk, att vandra omkring utomhus i -30 grader är väl inte direkt min favoritsysselsättning, men tack vara trevligt sällskap blev ändå dagen klart lyckad, idag blir det utemiddag i ett något varmare klimat, bara drygt -20 idag. Det är ju nästan som i tropikerna!

Men först ska jag försöka träna lite schack, för imorgon ska vi till Gällivare och spela lagmatch, känner mig inte riktigt lika ringrostig som sist, har ju faktiskt kört en del på ChessCube den sista tiden, så om inte motståndet blir alltför tufft borde det finnas vissa chanser...

Tack och hej. Lever pastej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar