För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 30 juni 2015

Varuhuset Loppan

Det slår aldrig fel.

Varje gång jag har handlat nåt som är mer avancerat än en bricka på det där stället har det slutat i irritation och frustration...

Som t.ex. cykelstället som gick sönder när jag  tog bort plasten som det var förpackat i...

Senaste inköpet var en takfläkt som är totalt usel...

Monteringsanvisningen är helt värdelös och går inte att förstå.

Och om jag har svårt att fatta den, hur ska det då gå för någon som är normalbegåvad eller har gemen intelligensnivå?

Först så kärvade en skruv i hållaren så att jag var tvungen att borra ut den...

Till råga på allt har dom skickat med träskruv för monteringen i taket.
Hur vanligt är det med trätak nuförtiden?

Kan man inte ens skicka med användbara skruvar är det ju lika bra att inte skicka med några överhuvudtaget!

Detta ställe är varuhuset som gud glömde och ändå fortsätter man att gå dit bara för att de har låga priser...

Av princip brukar jag inte namedroppa men ni kan få en ledtråd:

Det börjar på J och slutar på ULA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar