För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 24 maj 2019

Bron över floden Koko

Först trodde man givetvis att det var ett skämt.

Men sen inser man ju att numera kan ju vilka dårar som helst gå omkring på gatorna eftersom mentalsjukhus är gammalmodigt och kränkande...

Det verkar vara sanning

Det finns alltså en kvinna från Australien som har gift sig med en bro i södra Frankrike...

”Trots att han är gjord av sten, så är resonansen i hans väsen mycket närvarande, och jag känner frid i hans starka famn. Han får mig att känna samhörighet med jorden och drar mig för att vila från mina oändliga nomadiska vandringar.”

Vadå han? Tänk om bron i fråga identifierar sig som en flerfärgad metrosexuell bergsget med horn av rosaröd mozzarellaglass?? Herregud så kränkande att ge den ett kön!!! Den kanske älskar viadukter och inte knäppa damer från Australien. Har den verkligen gett sitt samtycke till detta? Har hört talas om tvångsgifte men trodde inte det var så här det funkade...

Och om hon idkar sexuellt umgänge med den blir det väl våldtäkt om den inte säger ja?

Hur ska folk ta sig över älven när hon tar med sig sin nya make till Thailand på bröllopsresa?

Tusen frågor utan svar

Det finns alltså tydligen en medicinsk term för detta som kallas objektofili...

Vad bra knäpptrasa! Då kan du säkert få nåt slags bidrag från staten för din sjukdom :)

Som sagt var... man upphör aldrig att förvånas...

Nu säger jag det som ingen annan vågar säga.

Lås in människan och kasta bort nyckeln!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar