För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 22 maj 2019

Legendernas legend

Det finns en hel del legendariska typer.

Vissa anser nog att även jag är en sådan...

Själv kan jag nog räkna upp en hel massa om jag skulle vilja.

Men det finns en legend som överglänser dem alla.

Taximannen

Taximannen som vi kallar honom är en smått märklig kille som jag har stött på ett flertal gånger under min yrkesverksamma karriär.

Detta för att denna man tycks ha en helt enormt stor fascination för taxibilar...

Hans hobby är nämligen att åka runt hela Norden och fotografera taxibilar... Han har enligt egen utsago fotograferat mer än 10000 bilar och har flera tusen visitkort från massor av taxibolag i hela norden! 

Snacka om meningslös hobby. Men legendariskt rolig. Och när man har stött på denna man flinar man resten av kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar