För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 1 maj 2019

Nyfiken i en strut

Det slår aldrig fel

Varenda gång man är ute på gården och gör nåt så måste varenda bil bromsa in och kolla vad man gör.

VARENDA bil

Med ögon stora som jumboplaneter sitter dom där och blåstirrar som om de aldrig sett en människa förut. När man tittar tillbaka drar dom iväg som en avlöning.

Det är märkligt hur lite folk har att göra och ändå är de alltid sönderstressade...?

Men eftersom varje by ska ha en byfåne och jag inte vet vem det är så antar jag att det är jag...

Det är tur att jag inte bryr mig om vad folk tycker. Har helt enkelt för mycket att göra för att hinna bry mig. Men stressad, det är jag inte :)

FYI. Jag håller på att göra en ny bro till altanen. Så nu kan ni gå runt i byn och skvallra om hur jävla snedsågad den är.

Huvudsaken är att den håller och den verkar hålla bättre än sin föregångare iallafall :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar