För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 1 maj 2019

Vägen västerut

Here we go again. Jag visste inte att E-type hade sån koll på hur dåligt den svenska järnvägen fungerar...

Att påstå att jag är spyless på väg 97 är en kraftig underdrift

Den senaste veckan har jag varit i Narvik, 2xKiruna, 2xGällivare, och fyra gånger i Jokkmokk.

Även om jag försöker variera mina rutter så är det lite svårt. Nu har jag nog testat alla rimliga vägar som finns att välja mellan Boden och Gällivare. De är ganska många...

Att jag dessutom pendlar på 97:an varje dag gör ju inte saken bättre men som tur är finns det alltid BMW-dårar att akta sig för så man inte riskerar att somna. Och så får man dra igång nån bra musik så tiden går lite fortare...

Amon Amarth har släppt nytt

Är nog bäst att sätta ett ägg under gaspedalen annars kan det gå något för fort om man pressar den sortens musik på maxvolym...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar