För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 19 september 2019

Dansgolv

Nervsammanbrottet är nära

I somras satte jag nya klinkersplattor i hallen som ersättning för de kakelplattor (!) som redan låg där.

Dagen efter fick jag riva upp allt eftersom de inte satt fast...

Det var nog inte så enkelt som jag trodde.

Och att få bort limmet är en grannlaga uppgift...

Efter timmar av studerande av diverse videos på Youtube var jag så redo för ett nytt försök.

Mera lim och mera lirkande var det jag kom fram till att jag behövde.

Nu ligger de nya plattorna på plats igen fast jag har hittat några lösa den här gången också. Men det går år rätt håll iallafall :)

Funkar det inte nu så blir det nog plastmatta i hallen

Eller en bensindunk. Det löser alla problem...

Tillfälligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar