För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 12 februari 2020

Hej chefen!

"Åh nej. Nu börjar han igen..."

Jo jag ska gnälla. Med glimten i ögat...

Visst har du beställt ett gäng nya bälteslås? Mercedes är usla på att göra såna...

Spolarvätskepumpen i 13 kommer snart att gå sönder och rutan är sprucken... 29:ans tankmätare är trasig. 28 ska vi inte ens tala om... och 14 vill ha service och en ny dieselvärmare :)

Den enda bilen som är fläckfri är 23. Just det ja. Det är ju den DU kör...

Förresten. Den där illröda skrikiga lampan som ser ut som en motor. Visst indikerar den att motorn är igång?

Den behöver bytas ut på 28 för den lyser inte på den bilen...

"Men när ska man hinna fixa allt?" 

Jo jag vet att det är rätt svårt att hinna med mellan alla körningar. Speciellt nu när vi har fått fler...

Ps. Jag är ganska glad att jag inte längre äger några taxibilar...

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar