För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 23 mars 2020

Mummelboken

Jag har länge närt på en dröm.

Att bli författare 

Har funderat länge på vad jag ska skriva om och hur jag ska få in en fot i branschen. 

Sen kom jag på att jag ju faktiskt har bloggat i drygt 10 år så det kan ju vara en början. 

Att publicera bloggen i bokform

Jag har en bekant som är publicist och fick ett tips.

Så nu har jag sökt jobb som transcriber. 

Så vitt jag har förstått det så går det väl ut på att lyssna på ljudbloggar och att skriva ner dessa i textform.

Kan ju kanske vara en väg in. Man måste ju börja nånstans :)

Hur i hela friden jag ska kunna knyta ihop Mummelbloggen och få ihop nån röd tråd i det hela blir en senare fråga. Till dess är det nog länge kvar...

Men nu har jag satt igång iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar