För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 22 mars 2020

Vegetarisk chili

Det finns en hamburgerkedja som heter XAM fast tvärtom.

Deras nya hamburgare innehåller tydligen vegetarisk chili.

NO SHIT SHERLOCK!!

Snart påstår ni väl att ni har vegetariskt kött också! 

Ja just det ja... 

Nä! För det finns inget vegetariskt kött. Det är bara nåt kemiskt framställt substitut som ni kallar för kött fast det egentligen borde heta kutt eller kytt eller katt eller nåt annat som för tankarna till den äkta varan. 

För informations skull så tycker jag faktiskt att de så kallade vegetariska alternativen är helt ok. 

Jag äter de varje gång jag är på XAM vilket är aldrig eftersom jag äter sallad varje dag...

Vegetarisk sallad. Med inslag av animaliskt kött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar