För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 9 mars 2020

Ut ur garderoben

Det här inlägget handlar inte om sexuella preferenser. 

På den punkten är jag klar på vad jag tycker och på vem jag är och när jag kollar mig i spegeln ser jag en medelålders gubbe med en liten gnutta ungdomlighet kvar.

*pk-tillägg*
Man får vara som man vill och även identifiera sig som bergsget om man mår bra av det.
*slut på pk-tillägg *

Nu var det ju inte det som rubriken avsåg utan rent bokstavligt att jag måste riva ur alla garderoberna och leta efter de papper jag söker.

Jag brukade ha bra koll på mina papper men de senaste åren sen firman avvecklades har det blivit sämre med det...

Nu måste jag hitta papprena på huset bland annat. Nånstans i all bråte ska de ligga :)


1 kommentar:

  1. Ingen fara när du inte längre behöver papperen så kommer dom att dyka upp igen! troligtvis i samband med nästa flytt städning!��

    SvaraRadera