För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 15 mars 2010

Tack för stödet!

Vet inte om ni har märkt det än, men jag har i alla fall börjat nu...

Med mitt nya liv alltså. Fil på morgonen och ägg. Korv ibland och även Max, men då blir det oftast delifresh-meny. För att det är gott med delifresh.

Ibland soppa till middag, men framför allt mindre portioner och inget på kvällen.
Det går inte fort men det är inte heller meningen. Vill inte fastna i någon Björkdiet (no offence mr. B) som ändå inte funkar utan det är helt enkelt meningen att man ska kunna leva med sin nya stil, och hittills så har det funkat.

Det som gör mig mest glad är förstås alla glada kommentarer man får av folk, och det gör givetvis vägen mot det lättare målet lättare. Nu är det dock ännu långt kvar till nämnda mål, än kan jag inte se det i horisonten, men det har onekligen kommit närmare, det märker jag...

Nu middag, hemmagjord gräddstuvad pytt med ägg och röda betor...

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. la i fel inlägg..men du, upp med lite bilder ! från luleå, och nya kärran!

    SvaraRadera