För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 2 augusti 2012

Min stora dag

Nu har jag namngett min åkgräsklippare. Buden om namnet var många. Tjorven, Hoppan eller Lotta på bråkmakargatan var några alternativ.

Ett tag var jag inne på att kalla henne Martina eftersom hon klipper så bra men sen kom jag på att det kanske inte var så smickrande för den riktiga M att bli förlikad med en maskin.

Till slut kom jag på det fullkomligt logiska namnet.

YUM YUM

hon är lika svart och låter lika illa...

Tur att den riktiga Yum Yum inte kan svenska...

Då hade det här varit Mummelbloggens sista inlägg! :-)

Sen har jag passat på att fylla år igen. Det börjar bli enformigt att fylla 21 varje år, sen kan det ju diskuteras om huruvida min hårfärgning faktiskt berodde på de grånande tinningarna eller om bröllopet bara var en dålig ursäkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar