För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 21 augusti 2012

Nere - Men inte knäckt

Nu har det så hänt.

Min 13-åriga systerson har lyckats besegra mig i WordFeud

Matchen är inte slut än men resten är ren formalia.

Det skedde förvisso på random board, där slumpen spelar en stor roll. Men det är ändå ingen lätt uppgift. Jag kanske inte är bäst i världen men jag vill ändå tro att jag har ganska hög spelstyrka.

GRATTIS EGON!

Tävlingmänniskan i mig kokar men jag visar det inte utåt, och vinsten var mycket välförtjänt...

Gör man minsta lilla oövertänkta drag blir man hårt och snabbt bestraffad.

Precis som i det övriga livet...

Vardagsrummet är i det närmaste klart!

Jag tar förlusten med ro, eftersom det enda som återstår att göra i vardagsrummet är att sätta fast golvlisterna, och att städa.

Med andra ord beräknas jag vara helt klar någon gång i november.

Och då börjar jobbet med hallen. Det jobbet tidsberäknas till någonstans mellan ett och två år.

Julen 2014 firas på Metargränd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar