För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 13 oktober 2012

Den stora tystnaden

Jag blir lite fundersam.

Nu är det snart två veckor sen det ringde en försäljare och försökte pracka på mig nåt skräp.

Två veckor sedan de ringde, fast det är nog minst ett år sedan jag senast svarade på ett sådant samtal. Min telefon vet ju om det är en gam som ringer. Praktiskt.

Men att tro att de skulle ha sett slaget förlorat är inte ens tänkbart. De sitter väl och slickar sina sår i nåt hörn. Smider nya ränker för hur de ska kunna besegra mig.

Det är ett krig utan slut, en ständigt pågående kamp.

Som Aliens vs. Predator

David vs. Goliath

Mytax vs. lönsamhet

Idag gjorde jag en Tore. Körde mot fel färg alltså. Fast jag hade mera tur för Fabror P hade annat att göra.

Dags att förbjuda mobiltelefoner vid bilkörning snart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar