För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 17 november 2012

Bergvikens marknad

Döm om min förvåning när jag landade på jobbet i förmiddags.

Våra ryska grannar i vänföreningen Sputnik hade anordnat försäljningsdag på vår parkeringsplats...

De sålde ryskt godis och kex och en massa annat trevligt. Det blev några påsar även för oss.

Det står på ryska på dom men annars smakar de som vanligt. Fast man kanske blir självlysande av de Tjernobylplockade blåbären som dom innehåller :)

I övrigt är det bra, faktiskt inte speciellt bakis efter gårdagskvällens flytande tabberas.

Det var ju inte planerat, men det är oftast dom kvällarna som blir roligast.

Fick svar på några frågor också så nu känns det bättre i magen...

Ikväll blir det hockey, för jag fick tag i två biljetter. Nu ska jag dock ta mig en redig stödpizza eller nåt så man orkar :)

AIK brukar vara hårdsmälta för vårt kära Luleå, men man får väl hoppas att det lossnar ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar