För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 11 november 2012

Ny bottennivå

Körde 22-06 igår. Sen var det ju tänkt att jag skulle ha ledig söndag som jag brukar.

Men så blev det ju inte förstås.

Mattias pappa firar tydligen fars dag idag så han var tvungen att vara ledig, och då var jag tvungen att dubbla.

Tur att ingen annan av våra pappor firar denna dag på samma dag som alla andra? :)

Det där var ett skämt Mattias... Hehe!

(Bäst man börjar gardera sig så att man inte åker på skäll för sina mindre väl valda ord, nu när vågmästaren Tompa har slutat i firman...)

Hur som helst så har nog min respekt som VD nått sin absoluta botten nu...

När de anställda ser sin chef ligga i soffan på växeln och snarka några timmar i väntan på nästa pass, och han dessutom har glömt att logga ut taxametern och stänga av bilen tror jag att de verkligen börjar undra om det inte är dags att beställa en sjukresa till avdelning 32 utan retur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar