För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 14 november 2012

Den vilda jakten på telefonen

67:ans mobiltelefon havererade igår.

Det började med att den hängde sig stup i kvarten, sedan ville den inte ens gå igång.

Storkäft skriker och ska ha en ny, min tidsbrist skapade problem, men till slut kom jag loss och kunde hänga med Mattias till jätteheden.

Nu börjar en cirkus som ännu inte har sett sitt slut.

Väl inne på Felgiganten drabbas vi av en säljare som har sin telefon monterad io hjärnan. Om han överhuvudtaget har nån hjärna det vill säga...

Vi letar efter en telefon billig som stödjer Java, varpå vi blir ifrågasatta om varför vi behöver Javastöd. Det ska väl dom skita i...

Samtidigt är det nåt fel på deras larm sp att den där jävla sirenen tjuter en gång per minut till stort förtret för både kunder och personal.

När jag till slut hittar en telefon till rimligt pris, så finns den givetvis inte i lager, men jag hittar en HTC som fungerar som Demoex. Rättelse: Den fungerade som Demoex. Ända tills den slutade fungera... Sen såldes den till mig.

Har nu haft den i laddaren i en halvtimme, utan att den överhuvudtaget reagerar.

Nä jag har inte glömt att sätta i batteriet!!!

Imorgon fortsätter jakten, skulle inte förvåna mig ett dugg om de sätter sig på tvären när jag ska byta in skiten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar