För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 27 februari 2015

Klappskalle

Man upphör aldrig att förvånas...

Jag blev tydligen polisanmäld imorse

Orsaken till detta ska ha varit att jag hade lämnat en hämtadress för fort innan den med största sannolikhet extremt onyktra kunden hade orkat kravla sig ut genom dörren.

Då hade jag sms:at, ringt och påtalat min ankomst samt stått utanför och väntat i minst 15 minuter mitt i flygruschen på morgonen...

Man vet inte om man ska skratta eller gråta...

En sak är då säker. Den polisman som fick ta emot denna anmälan lär ju ha fått sig ett jävligt gott skratt. Skönt att man kan göra någon glad på en fredag :)

Mycket ska man höra innan öronen trillar av.

Mitt råd till denna kund är att kanske sluta sniffa så mycket thinner, och se till så att du faktiskt inte missar din taxi nästa gång, annars får du nog krypa hela vägen hem i fortsättningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar